Dongen

Een dagje met Zayn

Maandag 22 juni was het oppasdag op Zayn dus iets voor 7.00 uur waren we bij Zayn. Na zijn fles en een race door de kamer met Ruud/opa was het tijd voor Ruud om te gaan werken en Zayn had er slaap van gekregen dus die ging een dutje doen. Na zijn fruit zijn we nog gauw gaan wandelen nu de temperaturen het nog toe lieten en meteen een paar boodschapjes gedaan. Daarna bij Danielle en Rex gestopt en daar samen gegeten en daarna zijn Zayn en ik langs de kipkraam op de markt gelopen want Desiree wilde kip. Thuis heeft Zayn nog even gespeeld maar toen viel hij toch in slaap. Daarna zij yoghurtje gegeten en toen was inmiddels Ruud gearriveerd want het was zo warm dat ze iets eerder waren gestopt. Ook Desiree kwam even later thuis dus toen zijn wij weer naar huis gegaan. Senna was bij Zolderkids geweest en die had ook de dag van haar leven daar want ze hadden lekker buiten gespeeld en zelfs in een badje.
S’avonds met Danielle een cupcake opgehaald want morgen is er de fotoshoot met Senna en dan is er ook zo’n foto bij met zo,n smach cake. Deze maar meteen bij Babs afgezet want daar gaan we de foto’s maken dan staat hij meteen veilig in de koelkast.

Geplaatst in Nieuws | Een reactie plaatsen

Dongen

Een heerlijke lunch

Zondag 21 juni was het eigenlijk dubbel feest want officieel was Rob vandaag jarig en het was natuurlijk Vaderdag. Ruud was al vroeg uit bed om te fietsen en hij had niemand zover gekregen om mee te gaan. Desiree en Vees waren naar Roosendaal naar opa Kol voor Vaderdag en Rob en Danielle moesten natuurlijk opruimen. Maar eerst hadden ze Vaderdag gevierd en de papa’s waren goed verwend. Rond 12.00 uur zijn wij naar de Oude baan gereden en daarna naar de Hes[pel voor een heerlijke lunch. Desiree, Vees en Zayn waren er net en hadden een mooi plekje buiten uitgezocht. Op ons gemak zitten lunchen en zitten klesten en tegen 15.00 uur zijn we weer richting huis gegaan. In de Oude baan hebben we nog even meegeholpen met de laatste dingen en er is al niet meer te zien dat er een feestje is geweest. Daarna naar huis en daar lekker in de bank gelegen en zelfs niet meer gegeten zo vol zaten we nog.

Geplaatst in Nieuws | Een reactie plaatsen

Dongen

WK feestje

Zaterdag 22 juni eerst een beetje uitgeslapen en een stukje was gedaan en om 9.30 uur naar de Oude baan gereden want er was nog van alles te doen. Ruud en Rob gingen alles versieren met slingers, vlaggen, ballonnen te veel om op te noemen. Danielle, Senna en ik zijn eerst naar treatz gereden voor de heerlijke cupcakes, lolliepops en donuts en natuurlijk in de kleuren NL en Zweden.

Deze eerst thuis afgezet in verband met die hitte en toen door naar Wagenberg naar de boer waar we waren met de campinadagen voor de hamburgers en die waren lekker. Terug thuis eerst geluncht de mannen waren inmiddels ook klaar en toen even lekker rustig gezeten. Inmiddels waren Desiree, Vees en Zayn ook gearriveerd dus lekker zitten klesten en de kids in het badje.

Ondertussen de uien en de tomaten gesneden en 4 verschillende meloenen. Corina was heerlijke komkommer komen brengen in een zoet/zure saus heerlijk is die. Rond 17.00 uur de BBQ aangestoken en zijn Ruud en Vees begonnen met de hamburgers bakken.

Om 17.30 uur kwamen de mensen aan en konden meteen aanvallen. Ieder maakte zijn eigen broodje en kon hij erop doen wat ze wilde. Er werden dik 50 hamburgers gebakken en het smaakte iedereen goed. Om 19.00 uur was het zover Nederland – Zweden op groot scherm dus de gezelligheid zat er zo in en zeker met dat doelsaldo.

We zaten ook gezellig met een groep in de buiten keuken dan konden wij toch gezellig kletsen. Later ging natuurlijk de vetpan nog aan en voor Ruud en mij was het om 23.00 uur wel genoeg en zijn we naar huis gegaan. Het was weer een goed feestje.

Geplaatst in Nieuws | Een reactie plaatsen

Dongen

Het opbouwen is begonnen

Vrijdag 19 juni zouden we eigenlijk allemaal gaan zwemmen althans mee naar babyzwemmen maar het werd toch weer anders. Danielle moest naar de fysio en Ruud en Rob wilde al vroeg beginnen met opbouwen dat ze smiddags op tijd klaar zouden zijn als het heel warm werd en er deden twee lampen het niet die nagekeken moesten worden dus Desiree, zayn en ik zijn samen naar het babyzwemmen geweest. Daarna nog even gezellig koffie gedronken bij Desiree en toen naar de Oude baan gelopen. Daar waren de mannen volop aan het werk dus heb ik Senna meegenomen om een rondje te lopen en tevens naar de bakker. Daarna met zijn allen geluncht en nog wat aangerommeld. Savonds met elkaar gegeten en daarna naar huis voetballen gekeken en thuis nog wat aangerommeld. Tot dat het begon te waaien en te onweren toen was het rennen wat ging het te keer alles vloog in de lucht maar de schade bleef beperkt. Senna sliepm gewoon overal doorheen en Rob en Danielle maar rennen spullen naar binnen ramen dicht zwembad vast zetten etc. Zayn had nog post gehad van zijn club een brief en zijn clubpas en een mooie sjaal.

Geplaatst in Nieuws | Een reactie plaatsen

Dongen

Ruud blaast 63 kaarsjes uit

Donderdag 18 juni waren Danielle en ik er al vroeg bij want de weekboodschappen moesten ook gedaan worden dus om 7.30 uur waren we al onderweg naar de Netto. Daarna eerst bij mij de tassen afgezet en snel wat in de koeling moest erin gezet en toen door naar Desiree. Daar de tassen eruit en door langs de apotheek en de Jumbo voor taart.

Daarna naar Danielle en daar konden we dan blijven want het is zo warm dat we daar lekker in de tuin de verjaardag vieren. Ruud en Rob moesten eerst naar het gemeentehuis voor de vernieuwing van de ene van het rijbewijs en de andere zijn ID. En die twee op pad is altijd wat dus die hadden weer van alles meegemaakt. Met de pasfoto’s zelfs zo erg dat ze op pad werden gestuurd om ze ergens anders te maken want de kast op het gemeentehuis kreeg Rob niet op de foto.

Rob draagt natuurlijk altijd een pet en dat mag niet op de foto maar zijn hoofd is zo wit dat dat heel de tijd weerkaatste dus moesten ze naar ene echte fotograaf. Daarna was het natuurlijk feest en eerst de felicitaties van ons en de kids en de tekeningen. Van de meiden had hij een hele mooie armband met de namen erin. Daarna kregen we heel de dag doorlopend visite en de laatste ging om 22.30 uur weg dus was het ook tijd om naar huis te gaan.

Geplaatst in Nieuws | Een reactie plaatsen

Dongen

Knutselen voor opa en Vaderdag
wat is het druk.

Woensdag 17 juni kwamen Danielle en Senna al vroeg op de koffie want dan konden ze daarna mooi meelopen want ik moest naar de pedicure en dan hadden hun meteen een rondje en Senna was mooi in slaap gevallen. Vanuit de pedicure even langs Desiree en toen door naar Berna voor de koffie. daar kwamen ook Danielle en Senna naar toe dus gezellig zitten kletsen en Senna was helemaal in de ban van de koekjestrommel. Ook Desiree en Zayn kwamen nog even langs en daarna zijn we bij Danielle gaan eten en hebben we Rex uitgelaten.

Daarna was het tijd om te knutselen voor opa zijn verjaardag maar ook voor Vaderdag voor Rob en Vees maar voor de opa’s maakte ze ook nog een mooi vogelhuis en dat waren er maar liefst drie. Einde middag moest ik ook nog even naar de kapper dus het was een druk dagje. Daarna Rex nog een keer mee uitgelaten en toen is Danielle naar Spijs en IJs gefietst want die ging lekker uit eten met collega’s en ik bleef daar op Senna passen. Even later was ook Ruud gearriveerd maar die ging eerst hardlopen. Ook Rob was inmiddels gearriveerd en nadat ze beide hadden gedoucht was het tijd om te gaan eten en dat werden pannenkoeken. Daarna was het tijd om naar huis te gaan en lekker op de bank voetballen gekeken.

Geplaatst in Nieuws | Een reactie plaatsen

Dongen

Een extra dagje met Senna

Dinsdag 16 juni was ik al op tijd weg en Danielle had haar dag geruild zodat ze woensdag tot en met zondag vrij was dus kwam ze Senna naar Ruud brengen dus dat was al vroeg een dolle boel. Na gezellig op bed te hebben gesjouwd was het tijd om eruit te komen en iets te gaan drinken en of te eten. Even later was ik er ook weer en is Ruud gaan werken. Senna begon wat moe te worden en is lekker gaan slapen op de bank. Daarna het fruithapje gegeten en toen gezellig even Dongen in. Met de Lunch was Danielle weer thuis dus na de boterham en Rex uitlaten zijn we nog een ronde gaan lopen en wat boodschappen gedaan zodat Danielle door kon werken. S’avonds kregen we nog een foto geappt dat Senna meehielp de vissen en de schildpad eten te geven en wat wordt ze dan al groot.

Geplaatst in Nieuws | Een reactie plaatsen

Dongen

Naar het consultatiebureau

Maandag 15 juni was het weer vroeg dag want het was vandaag de oppasdag van Zayn. Als eerste maar eens gekeken wat de uitslag was maar dat was niet veel 2-2. Om 7.00 uur zat hij al heerlijk aan zijn fles en daarna was het natuurlijk gekke met opa. Om 8.00 uur was dat gedaan want Ruud moest gaan werken en na een tijdje vielen bij Zayn zijn ogen dicht. Na het fruitje zijn we gaan wandelen en een paar boodschappen gedaan en toen was het alweer lunch tijd. Normaal doen we dat gezellig bij Danielle maar die moest nu langs de fysio waar ze een pijnlijke behandeling kreeg. Na de lunch kwamen Danielle en Rex langs voor het rondje maar dat hebben we maar een stukje meegelopen want wij gingen door naar het consultatiebureau. Daar was alles goed maar dat wist ik al wel want je ziet er gezond uit. Senna maakte ook weer allerlei avonturen mee want we kregen veel leuke appjes binnen dat ze buiten aan het spelen was maar ook dat ze in het kippenhok was en dat ze de veren van de kippen had ontdekt. Daarna was het weer tijd om te gaan koken en te gaan eten en een rustig avondje voor de tv.

Geplaatst in Nieuws | Een reactie plaatsen

Dongen

Jee wat veel aan sport vandaag

Zondag 14 juni eerst een heel klein beetje uitgeslapen maar om 10.00 uur werd er weer gefietst. Maickel en Rob waren er al op tijd want die wilde eerst nog een koffie en ook Danielle en Senna waren op tijd van de partij. Na het fruithapje zijn we een boodschappen rondje gaan doen maar dat werd een heel gesjouw. Eten voor J&F, eten voor tussen de middag, eten voor s’avonds, een hapje voor s’middags voorbij de F1 en voor 4 man een juichjack dus dat was sjouwen. Alles in de Oude baan afgezet en toen eerst een rondje met Rex en ik moet zeggen ik voel mijn benen nog wel. Daarna gegeten en even later kwamen gezellig ome Jos en tante Tiny al voor de F1. Na de F1 nog een stuk darts gekeken en toen gegeten. Na het eten naar huis en daar de finale gekeken van het darten en toen natuurlijk het Nederlands elftal maar dat wel op bed. Ik heb er eigenlijk niets van gezien en Ruud de eerste helft.

Geplaatst in Nieuws | Een reactie plaatsen

Dongen

Vrijgezellenfeest

Zaterdag 13 juni was dan eindelijk zover het vrijgezellenfeest voor Desiree. Danielle en ik waren al maanden er mee bezig uitnodigingen, datum, locatie, tasjes laten maken etc. Rond de klok van 9.30 uur zijn Ruud en ik naar de Oude baan gegaan want daar had Ruud met Rob genoeg te klussen en vooral snoeien en nu konden ze nog even goed door want vanaf 12.00 uur hadden ze ook Senna.

Danielle en ik zijn broodjes gaan smeren en planken gemaakt. De tafel gedekt en rond de klok van 11.30 uur kwamen de eerste binnen. Iets voor 12.00 uur ben ik Desiree gaan halen onder het mom dat we iets samen gingen doen maar dat ik nog even bij Danielle iets op moest halen surprise surprise.

Iedereen zat lekker te genieten van de broodjes en ondertussen kon Desiree zich verkleden met een shirt en een jasje waar iedereen een bros voor bij had. Na het eten zijn we om 12.45 uur aangereden naar Breda naar Breda leeft voor onze eerste activiteit.

De knapzakkentocht een tocht van 6 kilometer dwars door Breda met allerlei opdrachten. We kregen een heel boekwerk mee, een plattegrond, en invullijsten maar ook drinken, cake, kaas, appels, snoep en muntjes voor een snack bij onder de toren. We waren serieus met de opdrachten maar we hebben ook veel gelachen en gekletst onderweg.

Nog even een tussenstop om wat te drinken en om 17.00 uur waren we net op tijd om alles in te leveren. We hadden allemaal een magneet gewonnen van Breda. Daarna door naar het restaurant waar we het moord diner kregen. Lekker eten en ondertussen de moord oplossen.

We kregen allemaal een rol dus ook iets wat aan gaf wie je was dus dat was al lachen. We gingen eerst scene 1 spelen dus er was al iets bekend. Daarna genoten van het voorgerecht en elkaar al wat vragen gesteld. Daarna scene 2 en allerlei vragen en toen kwam het hoofdgerecht.

Lekker zitten kletsen en zitten lachen en we waren wel echt aanwezig. Daarna nog meer vragen en kregen we allemaal een briefje waar we op moesten schrijven wie we dachten dat de dader was. Na het nagerecht te hebben gegeten kwam het verlossende woord het was Marian die het had gedaan de ex van de eigenaar van het hotel en alleen Desiree had het goed.

We hebben nog even na zitten kletsen en toen was het toch echt tijd om naar huis te gaan. Van Yentel onze begeleidster werden we wel een beetje moe want die stond alleen maar aan en toen er ook nog een gesprek anders verliep dan gedacht werd het een helemaal een dolle boel.

Sabine met een kale of toch met een hele bos en het ging eigenlijk gewoon over het haar van Raymond. Maar vrouwen alleen op pad geeft toch een hele drukte. Naar de parkeergarage was maar 5 minuten en daar werden we voor even gesplitst.

Desiree, Suzan, Sabine en Ingrid zaten in de ene auto op verdieping 3 en Danielle, Lian, Corina, Jet en ik op verdieping 5 en dan kun je al wel bedenken hoe het ging bij de lift er stonden er zelfs een paar met de benen over elkaar dus dat zegt genoeg. Bij Danielle nog een kleinigheidje meegegeven en toen is iedereen naar huis gegaan. Ruud en Rob hadden heel veel gesnoeid en op Senna natuurlijk gepast en die waren lekker uit eten geweest bij van Holst. Vees was heel de dag met Zayn en die was naar familie geweest.

Geplaatst in Nieuws | Een reactie plaatsen

Dongen

Danielle naar de Orion

Vrijdag 12 juni eerst Ruud naar een klant gebracht daarna nog wat aangerommeld en toen op tijd naar Anja want ik moet vroeger terug om Zayn op te halen. Dus eerst lekker aan de koffie daarna Zayn opgehaald zodat Desiree door kan want die heeft het druk. Eerst lekker gewandeld met Zayn want Rob is op vrijdag altijd aan de wandel met Senna.

Langs Jopie en Johan gelopen om naar de versiering te kijken want die zijn 50 jaar getrouwd. Daarna gezellig geluncht met Rob, Senna en Zayn en toen is Rob gaan rijden en spullen gaan halen want die had het ook druk. Samen met Desiree nog een rondje gelopen en met de kids en toen is Desiree naar huis gegaan en ik ben met Senna verder gegaan. We gingen ook nog langs de visboer dus daar kreeg Senna voor het eerst een visfrietje en dat ging er goed in. Daarna was het tijd voor de fles en is ze lekker gaan slapen.

Danielle was s’middags met haar team naar Schiedam naar de Orion kijken die lag daar en was in bedrijf dus dat is altijd leuk om te zien. Ze hadden alle tijd aan boord dus ze kregen veel te zien en te horen. Sávonds kwamen er nog foto’s binnen van de boot die wij toen zijn gaan kijken en daar zaten ook nog mooie tussen. Na het eten lekker op de bank en even bijtanken van de drukke week en morgen wordt het ook een lange dag.

Geplaatst in Nieuws | Een reactie plaatsen

Dongen

Een gezellige middag

Donderdag 11 juni waren we al op tijd in de Oude baan want Danielle moest deze keer wat vroeger weg want die had een cursus in Zwijndrecht samen met Joris die ze op ging halen dus die was al om 6.45 uur weg. Ruud is tegen 8.00 uur Desiree en Zayn gaan halen want Desiree had het druk en belangrijke vergaderingen etc dus was het makkelijker als ik ook op Zayn kon letten. Tegen 8.30 uur zijn we dan ook gezellig gaan wandelen en onder het wandelen vielen de oogjes dicht. Daarna thuis het fruithapje gegeven en toen zijn ze gaan spelen. Later samen geluncht en daarna met zijn allen het rondje met Rex gelopen. Daarna begon het koffie drinken en dat was volle bak vandaag maar wel heel gezellig. Berna zoals altijd maar nu kwamen ook Gerry en Lian. Danielle was inmiddels ook thuis gekomen dus een volle tafel. Eigenlijk zouden we later op de middag boodschappen gaan doen maar dat liep nu allemaal anders. Ruud en Desiree gingen eerst hardlopen en ik gaf Zayn ondertussen eten daarna gegeten en toen zijn Danielle en ik boodschappen gaan doen en Ruud heeft Desiree en Zayn naar huis gebracht. Vees kwam later want die heeft eerst zijn vader naar huis gebracht want die mocht gelukkig het ziekenhuis weer verlaten. Na de boodschappen alles opgeruimd en toen was het nog even liggen op de bank. Bij Desiree was de kist binnen gekomen voor de enveloppen en hij is wel heel mooi geworden en Zayn had de grootste lol met de doos waar hij in zat.

Geplaatst in Nieuws | Een reactie plaatsen

Dongen

De trouwjurk is gehaald

Woensdag 10 juni waren Desiree, Ruud en Danielle allemaal vrij want vandaag gingen we de trouwjurk ophalen. Om 8.15 uur zaten we al in de auto want om 9.30 uur hadden we de afspraak. Je moet er echt een paar uur voor uittrekken want als er iets niet goed is wordt het ter plekke verandert want vandaag gaat hij mee naar huis. We waren mooi op tijd en nadat Senna en Zayn even hadden gespeeld en wij hadden wij foto’s gemaakt kon de pas sessie beginnen. We werden nu naar een andere ruimte gebracht en nadat Desiree de jurk aan had en het gordijn open ging was het toch weer WAUW. Zayn kroop al meteen achter zijn moeder aan dus dat was wel heel leuk om te zien.

Desiree ging ook in een soort van hokje 8 kantig met allemaal spiegels dus dat kon je alles heel goed zien en vooral Desiree dat was wel heel apart. Verder kreeg ze “les” in hoe te lopen, te zitten, te dansen en nog wat andere tips daarna kregen Danielle en ik nog wat cursus in bepaalde dingen en Danielle heeft een paar dingen gefilmd zodat we het allemaal niet vergeten. Daarna aangereden en zijn we bij de Valk gestopt om heerlijk te gaan lunchen. We werden getrakteerd door Desiree en buiten dat het heerlijk was konden we meteen ook gezellig bij kletsten. Daarna zijn we naar huis gereden en is Danielle eerst Rex gaan uitlaten en daarna door naar de fysio voor haar arm. Na de fles van de kids zijn Ruud, Desiree, Senna, Zayn en ik nog een paar boodschapjes gaan doen en daarna naar huis. Desiree en Zayn hebben heerlijk bij ons gegeten, Desiree en ik asperges de aanleiding was minder want de vader van Vees moest naar het ziekenhuis. Na het eten Desiree en Zayn weer naar huis gebracht en zat de dag er weer bijna op.

Geplaatst in Nieuws | Een reactie plaatsen

Dongen

Van alles wat

Dinsdag 9 juni waren Danielle en Senna al vroeg bij ons. Eerst gezellig koffie gedronken en daarna op weg naar het zwembad. Senna had het weer reuze naar haar zin en voor mij was het zweten want wat is het daar warm. Na het zwemmen naar huis gereden want het was tijd voor het fruitje en daarna wat boodschapjes gedaan. Meteen aansluitend een rondje met Rex en daarna naar Craenbroek en daar zie je altijd van alles wat je niet nodig hebt en nu weer van die neon verlichting die Desiree zo leuk vind dus kan het weer niet laten.

Daarna even snel naar de avri voor wat bloemen want alle vazen bij Danielle staan leeg. Nog wat aan de knutsel geweest maar dat zie je later en toen was het weer tijd om naar huis te gaan. Vees had papa dag dus die was met Zayn op pad geweest dus er kwamen leuke foto’s door. Ook kwamen er nog een paar foto’s van de bruiloft door op de app van Babs. S’avonds kwamen gezellig Sebastiaan en Marjolein nog langs om even bij te kletsen want dat was al zo lang geleden.

Geplaatst in Nieuws | Een reactie plaatsen

Dongen

Gezellig met Zayn op pad

Maandag 8 juni was het vroeg dag want we waren al voor 7.00 uur bij Desiree om op Zayn te passen want ze wilde wat vroeger beginnen omdat ze laat in de middag weg moest. Na zijn fles was het even spelen met opa maar dat was van korte duur want Zayn had zo’n slaap dat hij om 7.30 uur bij opa in slaap viel. Ruud ging om 8.00 uur naar het werk en Zayn sliep maar liefst tot 10.00 uur. Na d efruit zijn we boodschappen gaan doen en zijn we gaan lunchen bij Danielle en hebben we Rex mee uitgelaten. Daarna nog een klein rondje gelopen en toen terug naar huis. Lekker gespeeld en na de fles viel je weer in slaap. Om 17.30 uur was het toch echt tijd voor je groente maar die had je zo op en iets over zessen kwam Desiree en Vees weer thuis want die hadden om 16.00 uur een afspraak bij Wolfslaar voor de bruiloft. Hoe en wat hoor ik morgen want het was daarna echt tijd om naar huis te gaan om te gaan eten.

Senna was weer bij Zolderkids en aan de foto’s te zien had die het reuze naar haar zin gehad. Buiten geslapen, gespeeld en voor het eerst kersen geproefd aan het gezicht te zien waren ze wat zuur.

Geplaatst in Nieuws | Reacties uitgeschakeld voor Dongen