Een extra dagje met Senna

Dinsdag 16 juni was ik al op tijd weg en Danielle had haar dag geruild zodat ze woensdag tot en met zondag vrij was dus kwam ze Senna naar Ruud brengen dus dat was al vroeg een dolle boel. Na gezellig op bed te hebben gesjouwd was het tijd om eruit te komen en iets te gaan drinken en of te eten. Even later was ik er ook weer en is Ruud gaan werken. Senna begon wat moe te worden en is lekker gaan slapen op de bank. Daarna het fruithapje gegeten en toen gezellig even Dongen in. Met de Lunch was Danielle weer thuis dus na de boterham en Rex uitlaten zijn we nog een ronde gaan lopen en wat boodschappen gedaan zodat Danielle door kon werken. S’avonds kregen we nog een foto geappt dat Senna meehielp de vissen en de schildpad eten te geven en wat wordt ze dan al groot.
Ik zie al verschillende bekende dingen voor ons, daar in Calvi. Dat gaat een hele mooie vakantie worden, dat weet…