Het opbouwen is begonnen

Vrijdag 19 juni zouden we eigenlijk allemaal gaan zwemmen althans mee naar babyzwemmen maar het werd toch weer anders. Danielle moest naar de fysio en Ruud en Rob wilde al vroeg beginnen met opbouwen dat ze smiddags op tijd klaar zouden zijn als het heel warm werd en er deden twee lampen het niet die nagekeken moesten worden dus Desiree, zayn en ik zijn samen naar het babyzwemmen geweest. Daarna nog even gezellig koffie gedronken bij Desiree en toen naar de Oude baan gelopen. Daar waren de mannen volop aan het werk dus heb ik Senna meegenomen om een rondje te lopen en tevens naar de bakker. Daarna met zijn allen geluncht en nog wat aangerommeld. Savonds met elkaar gegeten en daarna naar huis voetballen gekeken en thuis nog wat aangerommeld. Tot dat het begon te waaien en te onweren toen was het rennen wat ging het te keer alles vloog in de lucht maar de schade bleef beperkt. Senna sliepm gewoon overal doorheen en Rob en Danielle maar rennen spullen naar binnen ramen dicht zwembad vast zetten etc. Zayn had nog post gehad van zijn club een brief en zijn clubpas en een mooie sjaal.

Ik zie al verschillende bekende dingen voor ons, daar in Calvi. Dat gaat een hele mooie vakantie worden, dat weet…