Dongen

Een heerlijke lunch

Zondag 21 juni was het eigenlijk dubbel feest want officieel was Rob vandaag jarig en het was natuurlijk Vaderdag. Ruud was al vroeg uit bed om te fietsen en hij had niemand zover gekregen om mee te gaan. Desiree en Vees waren naar Roosendaal naar opa Kol voor Vaderdag en Rob en Danielle moesten natuurlijk opruimen. Maar eerst hadden ze Vaderdag gevierd en de papa’s waren goed verwend. Rond 12.00 uur zijn wij naar de Oude baan gereden en daarna naar de Hes[pel voor een heerlijke lunch. Desiree, Vees en Zayn waren er net en hadden een mooi plekje buiten uitgezocht. Op ons gemak zitten lunchen en zitten klesten en tegen 15.00 uur zijn we weer richting huis gegaan. In de Oude baan hebben we nog even meegeholpen met de laatste dingen en er is al niet meer te zien dat er een feestje is geweest. Daarna naar huis en daar lekker in de bank gelegen en zelfs niet meer gegeten zo vol zaten we nog.

Dit bericht is geplaatst in Nieuws. Bookmark de permalink.

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *