Dongen

Een dagje met Zayn

Maandag 22 juni was het oppasdag op Zayn dus iets voor 7.00 uur waren we bij Zayn. Na zijn fles en een race door de kamer met Ruud/opa was het tijd voor Ruud om te gaan werken en Zayn had er slaap van gekregen dus die ging een dutje doen. Na zijn fruit zijn we nog gauw gaan wandelen nu de temperaturen het nog toe lieten en meteen een paar boodschapjes gedaan. Daarna bij Danielle en Rex gestopt en daar samen gegeten en daarna zijn Zayn en ik langs de kipkraam op de markt gelopen want Desiree wilde kip. Thuis heeft Zayn nog even gespeeld maar toen viel hij toch in slaap. Daarna zij yoghurtje gegeten en toen was inmiddels Ruud gearriveerd want het was zo warm dat ze iets eerder waren gestopt. Ook Desiree kwam even later thuis dus toen zijn wij weer naar huis gegaan. Senna was bij Zolderkids geweest en die had ook de dag van haar leven daar want ze hadden lekker buiten gespeeld en zelfs in een badje.
S’avonds met Danielle een cupcake opgehaald want morgen is er de fotoshoot met Senna en dan is er ook zo’n foto bij met zo,n smach cake. Deze maar meteen bij Babs afgezet want daar gaan we de foto’s maken dan staat hij meteen veilig in de koelkast.

Dit bericht is geplaatst in Nieuws. Bookmark de permalink.

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *