Dongen

Heerlijk lunchen

Woensdag 24 juni kwam Desiree gezellig met Zayn onze kant op en na een bakkie koffie en Zayn zijn fruitje moesten we toch echt even naar Craenbroek met die hitte. Desiree moest tegels voor onder het zwembad en een ventilator dus even snel met de auto op en neer. Dat dachten meer mensen dus wat een drukte het leek wel of de eerste 100 het voor niks kregen maar we hadden snel onze spullen dus op naar huis. Daar heeft Zayn eerst een tukkie gedaan en toen zijn we toch naar Danielle gelopen. Desiree heeft Rex uitgelaten en toen zijn Danielle, Desiree, Senna, Zayn en ik naar park 126 gelopen om te lunchen. Je moet toch eten en daar was het in ieder geval goed te doen qua temperatuur. Daarna een paar boodschappen gedaan en toen snel naar huis. Ruud was ook al op tijd want daar is het helemaal warm met die motoren. Na het eten rustig op de bank gelegen want je doet niks met dat weer.

Dit bericht is geplaatst in Nieuws. Bookmark de permalink.

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *