Maandelijks archief: augustus 2022

Duitsland

Keulen aka Cologne Desiree schreef op woensdag 31 augustus: Na een vlotte reis 🧭 aangekomen bij ons laatste hotel en wel in Keulen. Nadat papa de auto (op 26 verschillende manieren 😒) geparkeerd had konden we de koffers uitladen en … Lees verder

Geplaatst in Nieuws | Reacties uitgeschakeld voor Duitsland

Dongen

V A K A N T I E P A K K E T Rex kan thuis nog heerlijk nagenieten van de vakantie met het gekregen vakantiepakket van @petsplacenl , bomvol zomerse dingen!

Geplaatst in Nieuws | Reacties uitgeschakeld voor Dongen

Duitsland

Fürstentum Liechtenstein Desiree schreef op dinsdag 30 augustus: Vrij vlot komen we aan in Zwitserland 🇨🇭 , het getoeter laten we achter in Italië en de rust keert weder op alle fronten (ook in de auto😊) We zijn nog niet … Lees verder

Geplaatst in Nieuws | Reacties uitgeschakeld voor Duitsland

Italië

Marvellous Milano by night Desiree schreef op maandag 29 augustus: Na een helse rit van 775 km met veel files, noodstops 🆘, ingrepen van de auto, rode displays en getoeter 📢 (want papa past zich zo lekker aan -maar dan … Lees verder

Geplaatst in Nieuws | Reacties uitgeschakeld voor Italië

Vulkaan Vesuvius 🌋 Desiree schreef op zondag 28 augustus: Vanmorgen had ik pannenkoeken 🥞 bij het ontbijt! 🥳 Gelukkig voldoende brandstof opgedaan want we hadden een flink drukke dag voor de boeg. Nadat ook de auto brandstof ⛽️ had kon … Lees verder

Italië

Chaotisch Naples Desiree schreef op zaterdag 27 augustus: Vanmorgen op tijd vertrokken naar Napels. 🚘 In het hotel aangekomen was de kamer nog niet gereed dus besloten we alvast te parkeren en het centrum te verkennen. Echter, bij de parkeergarage … Lees verder

Noorwegen

En weer thuis Danielle schreef op zaterdag 27 augustus: Onze laatste dag, het laatste stukje van de terugreis. Vannacht hadden we gigantische regen en onweer. Rex kroop onder het bed en kwam daar vanmorgen pas weer onderuit. Na de regendans … Lees verder

Italië

Rome deel II Desiree schreef op vrijdag 26 augustus. Vandaag ging de wekker gelukkig iets later dan gister, maar we slapen helaas niet zo goed hier dus alsnog was het een korte nacht 🌜 🛏 Na het ontbijt eerst Jo-ann, … Lees verder

10 huisjes waarvan 9 verschillende

Geplaatst in Nieuws | Reacties uitgeschakeld voor Noorwegen

Dag Noorwegen Danielle schreef op vrijdag 26 augustus: Heerlijke vers gebakken broodjes als ontbijt met koffie. En dan gaan we afscheid nemen van Noorwegen, door Zweden naar Denemarken. In Denemarken zullen we nog een nachtje slapen en dan gaan we … Lees verder

Italië

Race day, Parco Archeologico & Rome Desiree schreef op donderdag 25 augustus: De wekker die ik normaal op een werkdag gebruik, kwam ook nu goed van pas: 05:30 uur 🥱. Gedoucht, gegeten, tas gepakt en vervolgens lichtelijk zenuwachtig vertrokken naar … Lees verder

Noorwegen

De terugreis is ingezet Danielle schreef op donderdag 25 augustus: Nog een laatste toilet bezoek, de auto is ingepakt en we zijn weer uitgechecked. De terugreis gaan we inzetten, in drie keer. We overnachten nog twee keer, de laatste keer … Lees verder

Italië

Lido di Ostia ~ Pre Race Day Desiree schreef op Woensdag 25 augustus. s Ochtends redelijk op tijd opgestaan, om naar de races van vandaag te kijken. Sommige procedures etc. waren mij nog niet helemaal duidelijk dus op onderzoek uit … Lees verder

Noorwegen

Een zware hike vandaag Danielle schreef op woensdag 24 augustus: Goedemorgen Neset Camping, het is droog en dat blijft het ook. Dus met de ochtend wandeling broodjes gehaald bij de camping winkel en na het ontbijt gaan we weer de … Lees verder

Italië

Ostia; ostium ~ riviermonding Desiree schreef op dinsdag 23 augustus: We zijn aangekomen in Ostia Antica; Ostia is een frazione in de Italiaanse gemeente Rome, onderdeel van Municipio XIII. Binnen de deelgemeente bevindt zich de Oud-Romeinse stad Ostia Antica. Belangrijkste … Lees verder